سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + رهبر انقلاب افزودند: سردمداران آمریکا و غیر آمریکا مدام از مخالفت مردم ایران با نظام و اسلام دم میزنند، آنها ظاهرا ملت ایران را جزو مردم ایران نمی دانند و یک موجود موهوم را، مردم ایران تصور میکنند، اما مردم، همین هایی هستند که در چند روز اخیر، حماسه آفریدند و نشان دادند که دشمن دروغ میگوید و مغرضانه قضاوت میکند.

عابد عاشقی که نیمه‌شب در سرما و گرما برای مناجات با خدا بیدار می‌شود یا با پای پیاده به سفرهای سخت زیارتی می‌رود از همه این کارها با تمام ناملایماتش لذتی معنوی می‌برد. با توسعه بیشتر مفهوم لذت حتی آن را در باره ذات مقدس حق‌تعالی هم می‌توان به کار برد

 

سخنان مهم حضرت آیت الله جوادی آملی در همایش عمومی حوزویان
 

خلاصه سخنرانی:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسراء معظم له روز پنج شنبه در همایش عمومی حوزویان در مدرسه علمیه دارالشفاء قم افزودند:وظیفه ما حق‌شناسی از نظام پربرکت اسلامی است و ذات اقدس الهی هیچ نظامی را که برکت الهی باشد تغییر نمی‌دهد.
ایشان ابرازداشتند : مهم‌ترین رسالت ما حوزویان این است که این حوزه را از هر نظر حفظ کرده و از هرگونه گزند و آفت اختلاف حفظ کنیم.
ایشان افزودند : حوزه منشأ برکت نظام است و حفظ نظام وظیفه حوزه به شمار می رود اما حوزه یک سلسله وظایف عادی مانند تدریس ،بحث ، پذیرش برخی از مسئولیتهاو مانند آن دارد و یک وظیفه اساسی دارد که آن رسالت انبیاست.
ایشان اظهار داشتند : وظیفه اساسی حوزویان «العلماء ورثة الأنبیاء» است.
مفسر بزرگ قرآن کریم ادامه دادند: رابطه? نظام با حوزه گاهی به این است که حوزه مشکلات عملی نظام راحل کند و گاهی در این است که مشکلات علمی نظام را حل کرده یادر هر دو جهت گام بردارد.
ایشان فرمودند : آن حوزویانی که در بخش های علمی حافظ نظام‌ هستند رسالت آنها در حفظ ، نگهداری و نگهبانی حوزه در دو عنصر محوری بر شمرده می شود.
معظم له با اشاره به این دو عنصر محوری افزودند :این دو عنصر یکی اعتقادات حوزه را و دیگری بخش اقتصاد حوزه را شامل می شود که تنها برای تأمین نیازهای حوزوی و نظام ایرانی نبوده و هم اکنون خاورمیانه تشنه آن ها است.


نظر()

 کعبه       فاطمه...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ